niedziela, 21 sierpnia 2016

Wyniki raz jeszcze, i moje wielkie PRZEPRASZAM


Cześć Kochani!
Jestem gałganem. Jestem zakręconym gałganem z urwaniem głowy , przyznaję się bez bicia. Pośpieszyłam się z ogłoszeniem  wyników konkursu, będąc święcie przekonana, że nie uwzględniałam w nim dnia wczorajszego, tak więc muszę powtórzyć losowanie. 

Przepraszam Was za to niedopatrzenie, i proszę o wyrozumiałość.  Oczywiście Weronika, którą wylosowałam przedwcześnie nie może zostać z niczym, bo to byłoby niesprawiedliwe, tak więc zarówno Weronika, jak i osoba, którą wylosuję otrzymają nagrodę.

Mam nauczkę, następnym razem będę dziesięć razy czytać regulamin, zanim cokolwiek zrobię. Może to też po części przez moją ekscytacje pierwszym konkursem, i chęć doprowadzenia go do końca, sama nie wiem. 

Raz jeszcze przepraszam wszystkich, którzy zgłosili się wczoraj, a nie zostali uwzględnieni, oraz Weronikę. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, i więcej się nie powtórzy. 
A teraz przejdźmy do losowania:


Gratuluję osobie z numerkiem "16", czyli Nefertiti. Gratulacje!

Buziaki ;*
Gałgan Q.

16 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, nic takiego się nie stało. Każdy ma prawo do pomyłki, ważne że sprostowałaś sytuację :)
    I bardzo fajnie z Twojej strony, że poprzedni zwycięzca nie zostaje z niczym.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie było mowy o pozostawieniu Weroniki z niczym, to byłoby skrajnie wredne :/

      Usuń
  2. Nic się nie stało :P Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj stało się, stało, ale mam nadzieję, że sprawiedliwie to naprawiłam :)

      Usuń
  3. gratuluję, załatwiłaś to bardzo sprawiedliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało, każdemu się zdarza coś pomylić. Szczególnie jeśli robi się to pierwszy raz. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Taka byłam podjarana tym konkursem, że zupełnie nie popatrzyłam na to "do 23:59" :<
      Buziaki ;*

      Usuń
  5. Każdemu zdarzają się pomyłki <3 A ty postąpiłaś świetnie zarówno z powodu iż zorganizowałaś losowanie jeszcze raz oraz z powodu iż nie zostawiłaś poprzedniej zwyciężczyni z niczym :)
    Gratuluję!
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy może się pomylić, ale sprawiedliwie to rozstrzygnęłaś :) Oczywiście wielkie gratulacje dla zwycięzców.
    Bunie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, a nastraszono mnie, że za taką pomyłkę blogsfera książkowa mnie znielubi, a tu takie miłe komentarze <3 Dziękuję!

      Usuń
  7. Łatwo się pomylić, w końcu jesteśmy tylko ludźmi, ale fajnie, że sprawa tak miło rozwiązana. ;) I gratuluję jeszcze raz szczęśliwcom! ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu!
Jeśli już tu trafiłeś, to zostaw po sobie ślad ;)
Proszę, najpierw przeczytaj, później skomentuj. Zależy mi na twojej SZCZEREJ opinii. ;)
Zaglądam do każdego, kto pozostawi po sobie trop w postaci komentarza, lub obserwacji ;)