środa, 10 sierpnia 2016

LBA #5 #6

Hej Muminki!
Przerażacie mnie, wiecie? Dopiero co odpowiadałam na LBA, a jedynie wczoraj (nie wiem kiedy dodam ten post, więc nie jestem pewna, czy moje wczoraj teraz, kiedy to piszę jest tym samym, co wasze dzisiejsze wczoraj) dostałam kolejne cztery nominacje, a na liście czekają jeszcze wcześniejsze… dlatego dziś poodpowiadam na pytania ;).  Dwie „najstarsze” nominacje, które już pokryły się pajęczynami i troszkę zaśniedziały są od Amelii z Osobistego ósmego księżyca i Karola z Ki roku czyta. Oczywiście gorąco zapraszam was do tej dwójki! 


Już trzykrotnie tłumaczyłam czym jest LBA i jakie są zasady, więc nie będę się powtarzać. Jeżeli jesteś świeżaczkiem, i nie ogarniasz o co w tych pytaniach chodzi, to zapraszam do zakładki Tagi/Wyzwania (luknij na górę strony ;P). W dowolnym LBA znajdziesz dokładne wyjaśnienie co, jak i dlaczego ;). Przejdźmy do najważniejszego!

Zacznę od pytań Amelii, którą przy okazji gorąco pozdrawiam ;*

1. W jakim miejscu na Ziemi chciałabyś przebywać przez jeden dzień, a w jakim przez rok?

Pytanie dość dziwne… Hmmm na jeden dzień skoczyłabym na biegun polarny. Wiecie, popatrzeć sobie na miśki polarne, pingwinki i foki. Obawiam się, że gdybym miała przebywać tam dłużej, to odmarzły by mi uszy. Wiecie jak nieestetycznie wygląda człowiek bez tych dwóch fiflaków po bokach twarzy? :O Z kolei na rok udałabym się… Mam dylemat pomiędzy Grecją, a Włochami. I tu i tu jest pięknie, ciepło i słonecznie, są antyczne zabytki, bo  Panteon i Partenon, Koloseum i Termopile… A do tego pyszne jedzenie.. Ej nie zdecyduję się. Spędziłabym pół roku we Włoszech, a drugie pół w Grecji :P


2. Co najbardziej cenisz w ludziach?

Zdecydowanie szczerość i mądrość. Nie trawię fałszywców i takich typowych pustaków. 

3. Twoim zdaniem sukces przyniesie ciężka praca, czy szczęście?

Oba. Według mnie nie ma mowy o sukcesie, jeśli leżysz na kanapie i wcinasz chipsy. No chyba, że twoim celem jest roztyć się przed dwudziestką. Jednak nawet jeśli harujemy jak woły, to bez szczypty szczęścia nic z tego nie będzie… tak mi się wydaje ;)


4. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?

Chyba pies. To znaczy psa miałam, ale staruszek był już z niego ;<. Natomiast strasznie chciałabym mieć węża, jaszczurkę, kameleona, albo jakieś inne łuskowate dziwactwo <3 Niestety mój tata na taką prośbę zareagował kupnem rybek… Dzięki tato, właśnie o takim zwierzątku marzyłam T.T



5. Jaką super moc chciałabyś posiadać?

Oessuuu to jest trudne, bo jestem X-menową maniaczką, i za każdym razem po obejrzeniu filmu sprawdzam, czy aby przypadkiem nie umiem telepatycznie miotać talerzami, albo zmieniać wyglądu… W tej chwili właśnie tą moc chciałabym posiadać. Być jak Mistica z X-mena… tylko w oryginale niekoniecznie niebieska ;).


6. Ulubione książki?

Na pewno Saga o Wiedźminie, a co jeszcze… Wydaje mi się, że Angellfal, Trylogia Niezwyciężonej,  Jeździec miedziany, Córka Dymu i Kości, i cholera sama nie wiem co jeszcze… nie potrafię wybrać.

7. Najlepszy film.

Nie lubię Cię! Na to pytanie nie da się odpowiedzieć. Znam na pamięć dialogi ze Shreka, pokochałam Zwierzogród, uwielbiam Turystę i wszystkie części Piratów z Karaibów (Johnny, mój mąż od zarania dziejów <3), zachwyciłam się Zanim się pojawiłeś, jestem fanką X-men’a, płakałam ze śmiechu na Miodzie w głowie Amelka jak cię uwielbiam, tak nie odpowiem na to pytanie :P



8. Na jakiej książce się zawiodłaś?

Zaraz zostanę ukamieniowana, ale muszę wymienić tu Szklany tron. Cholera jasna, nadal zostało mi chyba sto stron, i nie umiem się zmusić do skończenia tej książki. Zdaję sobie sprawę, że 99,9% Blogsfery się nią zachwyca, a mnie ona najzwyczajniej w świecie nudziła. Czekałam na jakieś wciągające opisy tych prób, a tymczasem wszystkie niemalże pominięto, albo okrojono do kilku zdań. Trójkąt miłosny jest wyjątkowo beznadziejny, nie czuję tego uczucia pomiędzy bohaterami, a morderczyni, która spędziła coś chyba rok w kopalni, była traktowana jak niewolnik, i cudem zyskała wolność przejmująca się kolorem sukienki i gładkością materiału mnie rozłożyła na łopatki. Błagam, powiedzcie, że trafił mi się jakiś spaczony egzemplarz tej książki, bo w innym wypadku naprawdę nie pojmę, co takiego niezwykłego jest w tej historii… może z wyjątkiem szczypty magii.


9. Którą postać książkową chciałabyś poznać?

Pisałam już o Tyrionie, więc teraz wymienię Jaskra. Kurde, uwielbiam tego trubadura. Oddałabym naprawdę wiele, aby móc posłuchać jego pieśni, i siąść z nim przy stole w barze, słuchając zbereźnych historyjek. Tak, jestem wykolejona. Nawet mi z tym dobrze :D

10. Zgubiłaś szklany pantofelek, kto jest księciem? (musi być bohater książkowy)

Ej nie wiem. Mam próżnię między uszami. To znaczy mam milion pomysłów, i nie wiem kogo wybrać. Sekunda. Wiem! Chcę położyć stópkę na kolanie Rhysa z Dworu cierni i róż <3 Chrzanić głównego bohatera, książę dworu nocy jest o wiele bardziej kuszący ^^

11. Blog, który widzisz pierwszy raz - na co zwracasz uwagę? Pierw czytasz jakiś post, czy wchodzisz w którąś zakładkę (jaką)?

Czytam pierwszy post, chyba że jest o czymś, czego nie lubię, wtedy szperam niżej, aż trafię na coś dla mnie. Jeśli mi się podoba, to zaczynam go obserwować, czasami zagłębiam się od razu w inne posty. Jeśli styl pisania jest jakiś nie do końca dobry, to zerkam na zakładkę O mnie, bo być może to jakaś młoda duszyczka, która dopiero uczy się wyrażać siebie pisząc. Ale jeśli widzę, że autorka kalekiego tekstu ma 24 lata, a język polski kaleczy na milion sposobów, to daruję sobie dalsze przebywanie na jej blogu.


Czas na pytania od  Karola: 

1. Jesteś na skazaniu ostatnie słowa jakie wypowiesz brzmią następująco...

Cholera, Karol w Polsce nie ma kary śmierci, i wolałabym nie myśleć o takich rzeczach. No ale skoro pytasz… Hmm… to zależy od tego, kto mnie słucha. Bo jeśli tata, to pewnie że go kocham, jeśli mój Luby, to też, natomiast jeżeli moim audytorium są jedynie ci, którzy chcą mnie zabić, to pewnie bym ich zwyprzeklinała za wszelkie czasy, rzuciła jakąś klątwę, albo sama nie wiem co jeszcze. Istnieje oczywiście prawdopodobieństwo, że byłabym tak przerażona, iż zemdlałabym w drodze na szafot ;).


2. Czemu kochasz książki?

Kocham je, bo są drzwiami do niezliczonych światów (patrz: nazwa mojego bloga :P). W każdej chwili mogę dzięki nim przenieść się do baśniowej Narnii, Hogwartu, Westeros, czy też gdzieś blżej, bo do Londynu, na Pragę.. gdzie tylko zapragnę. Kocham je, bo są zawsze, nie obrażają się na mnie, zawsze mają czas na spotkanie. Kocham, bo w nich znajduję oderwanie od czasami szarego świata. Kocham, bo opowiadają historie tak niezwykłe, że aż dech zapiera. 


3. Dlaczego blogujesz?

Zaczęłam spontanicznie, bo chciałam opowiedzieć komuś o Pojedynku, a przyjaciele i domownicy mi nie wystarczyli. Chciałam więcej. A teraz bloguję, bo sprawia mi to ogromną frajdę. Kiedy  widzę pozytywne komentarze pod moimi bazgrołami, to aż się ząbki zaczynają suszyć w szerooookim uśmiechu. Chyba uwielbiam to robić. Pisać, i czytać, zaglądać do Waszych blogów, poznawać nowych ludzi, którzy zaskakują mnie swoją sympatią. ;)



4. Które miejsce w liście najważniejsze rzeczy zajmują książki?

Jakieś trzecie, może czwarte. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, a post piszę o 4 rano, bo nie mogę zasnąć. Rozumiecie więc, że moja zdolność logicznego myślenia jest dość niemrawa. Na pewno wyżej niż książki stawiam miłość i rodzinę, może jeszcze naukę.

5. Jakie książki czytasz?

Najczęściej sięgam po Fantasy, New Adult i romanse, ale ostatnio postanowiłam, że chcę zapoznać się bliżej z kryminałami ;).

6. Co by było, gdybyś dowiedział/ała się, że książki są zakazane i musisz przestać czytać?

Cóż, listy gończe z moją śliczną buźką wisiałyby na każdym słupie. Ciekawe ile daliby za mnie nagrody W ogóle praktykuje się jeszcze coś takiego, czy to tylko na Dzikim Zachodzie tak robili? :O


7. Czy wzorujesz się na czymś przez swoje życie?

Przepraszam, ale nie bardzo rozumiem to pytanie :C

8. Gdzie byś wyjechał/wyjechała, gdyby była taka konieczność?

Ale że jak konieczność? Emigracja? No wtedy bym nie wybrzydzała, pojechałabym tam, gdzie akurat byłaby możliwość. Natomiast jeśli dano by mi wybór, to tak jak już mówiłam – chcę do Grecji albo Włoszech!



9. Czy za 2 lata będziesz prowadizł/prowadziłą dalej bloga i jak on będzie wyglądał?

Mam szczerą nadzieję, że tak. To wszystko zależy od Was ;) Jak myślicie, wytrzymacie ze mną dwa lata? A co do wyglądu, to nie mam zielonego pojęcia. Przekonamy się za dwa lata :).


 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A więc tak się prezentują moje odpowiedzi. Pora na nominacje. Właściwie nie wiem, czy będzie ich 11 ;). Tak więc nominuję:

2. Paulinę z Pożeram książki 
3. Weronikę z Book princess
5. Freye Vikeners z TAMczytam 
7. Książkocholiczkę z Przewodnika czytelniczego 
9. Zuzannę z Ogrodu książek 
11. Martę z Hunter Books 


O, a jednak uzbierała się pełna jedenastka ;). To pora na moje pytania:

1.Wyobraź sobie, że w snach możesz podróżować do książkowych światów. Gdzie odbędziesz swoją pierwszą senną wyprawę?

2.Jest apokalipsa zombie, a na toich barkach spoczywa obowiązek stworzenia oddziału bohaterów, którzy mają uratować świat. Jakie sześć książkowyh postaci wybierzesz?

3. Gdybyś miał wprowadzić kogoś, kto czytanie uważa za zło do książkowego świata, to od jakiej pozycji byś zaczął? Dlaczego od niej?

4. Blogując starasz się nawiązywać znajomości z innymi Glogerami, czy raczej skupiasz się na swoim zakątku Internetu?

5. Co sprawia Ci największą przyjemność?

6. Pod twój dom podjeżdża ciężarówka wypełniona twoim ulubionym daniem. Co zobaczysz, gdy zajrzysz do środka przyczepy?

7. Sięgnij po książkę, która leży najbliżej, otwórz ją na 86 stronie, i zacytuj 7 zdanie z tej strony. Co to za książka?

8. Jesteś humanistą, czy umysłem ścisłym?

9. Puść wodzę fantazji! Jak będzie wyglądało twoje życie za piętnaście lat?

10. Gdybyś mógł być nieśmiertelny, to czy skorzystałbyś z tej możliwości? Czemu tak/nie?

11. Zrób komuś przyjemność! Jakie blogi odwiedzasz najczęściej, najchętniej?


Tak się prezentuje moje całe dzisiejsze LBA. Mam nadzieję, że nie zasnęliście w połowie ;)

Całuję ;*
Q.

38 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do Paranormal Book Tag'u! mam nadzieję, że go wykonasz :D
    Więcej informacji w poście na moim blogu ;)
    Link: http://tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com/2016/08/paranormal-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Włoszech i powiem Ci, że to przepiękne miejsce, nie tylko ze względu na zabytki, ale za atmosferę i kulturę - poza tym widoki wręcz zapierają dech w piersiach! Mam nadzieję, że kiedyś się tam wybierzesz, bo warto.
    Tak, fałszywi ludzie to zło, sama się o tym przekonałam w tym roku...
    Marzę o jaszczurce, ale węża chyba nie chciałabym trzymać w domu (a co by było, gdyby uciekł? wolę o tym nie myśleć, hahah).
    Ja Angelfall nie trawię...
    Za to lubię "Szklany tron", ale "Dworu cierni i róż", drugiej serii autorki oraz kolejnych części przygód Celaeny nie trawię, więc nie czujesz się samotna, hahah :)
    Pytanie dlaczego kochasz książki - aaa, cudowna i prawdziwa odpowiedź!
    Skoro zawsze się uśmiechasz, czytając pozytywne komentarze, pozwól, iż powiem Ci coś od serca, czego jeszcze nie miałam okazji rzec: uwielbiam Twojego bloga i jest on jednym z moich ulubionych, choć znam go od niedawna. Pisz, pisz, pisz, bo każdy post sprawia mi ogromną frajdę, choć nie zawsze komentuję (brak czasu boli :v).
    O! Nareszcie ktoś mówi, że stawia bardzo wysoko naukę, bo jak na razie spotykam tylko ludzi, którzy traktują ją jak nudny szkolny obowiązek. Czułam się jak jakiś kujon, bo zawsze mówię ludziom, że trzeba się uczyć, że to się przyda, że to ciekawe... a oni się tak patrzą i kręcą z niedowierzaniem głową...
    Wytrzymamy i pięćdziesiąt lat, nie martw się ;)
    Zapraszam na recenzję "Cinder"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, zazdroszczę <3 Też mam taką nadzieję, póki co wybieram się na staż do Hiszpanii, więc chyba podobne klimaty ;P
      Też miałam w tym roku solidną dawkę fałszywości ;/
      Jakoś nie zastanawiałam się nad zbiegłym wężem :D Bardziej mnie odpycha karmienie tego gada xD
      No cośty?! Kurczę a mi się cholernie podobało :D <3
      Hahaha a ja Dwór polubiłam, i to bardzo :D No ale o gustach się nie dyskutuje ;P
      <3
      O kurczę, przestań, bo się zarumienię! ^^
      Ja właściwie nie tyle się uczę, co zalezy mi na ocenach. jestem typem człowieka, który wiecznie improwizuje i polega na tym, co mu akurat się zapamiętało. Chwała niebiosom za dobrą pamięć xD
      Trzymam Cię za słowo :P
      Cholera, czyżby był BUM! na Sagę księżycową? Dopiero co pisałam o Cinder :p Chętnie zobaczę, co ty o niej sądzisz ;*

      Usuń
  3. Niee, tylko nie muminki XD Oboże, jak ja nienawidzę tej bajki XD Zawsze wydawała mi się taka naciągana :')
    Oprócz pingwinków i innych miśków zobaczyłabyś też zorzę polarną *0*
    Ten gif z Mulan XD Hahahah, ta bajka to cudo! <3
    Nonono, ciekawie. Jaszczurkę? Ciekawie :D Oby Ci się nie zachciało jakiegoś pająka czy innego robala XD są ohydne!
    Rhysand <3 Włąśnie czytam "Dwór cierni i róż" :D O! Lucien jest jeszcze świetny :D
    Hahaha, postaram się wytrzymać XD <3
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na nominację :D
    Buziaki :*
    P.S. Wiem, jestem w plecy z historią Liwii XD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ich bałam xDw sumie nie wiem czemu dałam muminki w powitaniu ;o
      O kurcze, to ja chcę!
      Mulan jest pro!
      Bleh! Jak widzę w sklepach te włochate tarantule i inne ptaszniki, to mam ochotę spalić zoologiczny. Fujfujfujfujfuj! Ale łuskowate są fajne, podobają mi się :D W jednej książce laska miała iguanę, i zastępowała jej psa :D To by fajne było xD
      Lucien był mistrzowski, ale Rysh odrobinkę, dosłownie minimalnie lepszy <3
      Jak nie Ty, to kto? :P
      Obiecałam, że odpowiem ;P
      Buźki ;*
      PS. Hahaha standard xD

      Usuń
  4. No tak, rybki są całkiem podobne do jaszczurek XD
    I dziś absolutnie wkręciłam się w gify, bo bardzo lubię takie obrazeczki z reakcjami. :D I piąteczka za Muminki, bardzo je lubiłam w dzieciństwie!
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śliskie, i to śliskie, w sumie jedno wyrosło z drugiego... Mój tata nie widział różnicy :P
      Ja jestem gifowym maniakiem xD Czasami z przyjaciółką, jak jest już skrajna nuda, to zamiast pisać porozumiewamy się tymi obrazkami :") (patologia xD)
      Ja się ich bałam :<
      xoxo

      Usuń
  5. Super pytania i odpowiedzi :D Ja nawet nie zaczęłam szklanego tronu :/ Ja zawsze marzyłam o wężu... <3 one są naprawdę śliczne. Najlepiej takiego całego żółtego albo kobre królewską. Ale się nie udało i teraz mamy kota i psa. Nie narzekaj na te nominacje, bo w przeciągu najbliższego tygodnia dojdzie Ci jeszcze napewno ode mnie :D Ale blogowanie jest super! Ja oczekuje, że nie będziesz blogować jeszcze rok czy dwa tylko 5-10! Wychodzi ci to rewelacyjnie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Według mnie pozycja jest mniej niż przeciętna, ale sprawdź sama i wyrób sobie opinię jeżeli oczywiście masz ochotę ;P Już cię lubię (to znaczy już od dawna cię lubię, ale wężem mi zapunktowałaś ;D) O luju xD To czekam, ale uprzedzam, ze nominacja też swoje odczeka xD
      O jeju, dziękuję! *szczerzy się jak głupia do ekranu*
      Całusy ;*

      Usuń
  6. Dwa lata (a nawet dłużej) to będzie z Tobą sama przyjemność! Hahaha tymi rybkami to Twój tata rozpierniczył system. Ja sama nie wiem czy wzięłabym do ręki jakieś "łuskowate dziwactwo". Co prawda dotykałam kiedyś węża i był zaje**** w dotyku, ale na dłuższą metę nie chciałabym takiego zwierzątka. ACH! "Piraci z Karaibów"-co to były za fantastyczne filmy; aż przypomina mi się moje dzieciństwo, kiedy to cała podekscytowana siedziałam przed telewizorem i tu nagle napis "Hit na sobotę" i BUM! Jack Sparrow pojawia się na ekranie ♥♥ Tym "Szklanym tronem" to łamiesz mi serce :'( Ale rozumiem, że nie każdemu ta książka się podoba. Jakoś przeżyję :D Odpowiedź na pytanie 6 od Karola to mistrzostwo!! :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo! :D
      To wcale nie jest śmieszne :< Teraz mi bulgocze to cholerstwo w pokoju, a miało syczeć :<. Zawsze jak jestem w Zoo, i tam często chodzą takie panie z wężami na szyi, to lecę sobie pomacać :D A jeszcze jak byłam mała, to mnie babcia zabrała na wystawę gadów. O luju jakie tam były ohydztwa łuskowate fajne! <3
      Piraci są najlepsi <3 Też miałam tak, jak Ty! A wiesz, że w 2017 ma wyjść kolejna część? <3
      Wybacz, posklejam i serducho będzie jak nowe ^^

      Usuń
    2. Hahaha :D Mi też kiedyś to cholerstwo bulgotało w pokoju. (Niestety) tak się jakoś złożyło, że po miesiącu wszystko zdechło :D Wystawa gadów, łuski bryy-aż mnie ciarki przeszły.
      Coś mi się obiło o uszy o tej kolejnej części "Piratów.." ♥ Nie mogę się doczekać!

      Usuń
    3. Moje rybki są cholernymi mutantami, zjadły 3x większego od nich glonojada -,- i właściwie nijak im się na ten drugi świat nie śpieszy xD
      Ja też! <3

      Usuń
  7. "Piraci z Karaibów" najlepsi <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah jak ja uwielbiam gify we wpisach, zwłaszcza w Twoich <3

    Najbardziej spodobało mi się pierwsze pytanie, gdzie chciałabym spędzić dzień, a gdzie rok! Gdzie? Co tam rok, ja chcę całe życie spędzić w Idrysie <3 Moi ukochani Nocni Łowcy <3

    Skoro kochasz Johnny’ego to pewnie wiesz, że będzie kolejna część „Piratów...”? :D

    Ooo „Szklany tron”? To rzeczywiście dziwne, bo ja też słyszałam o niej same dobre opinie i też chcę przeczytać chociaż pierwszą część tej serii 

    O BOŻE „Jaką postać chciałabym spotkać”???? Ja pitole. Nie będę się nawet wypowiadać. Jak już bym spotkała, to bym zamknęła w piwnicy i nigdy nie wypuściła. Odtwórcy tej roli również ^^. Tyczy się to też pytania kolejnego xD.

    Kolejne świetne pytanie, o moje ostatnie słowa przed śmiercią: „DAWAĆ MI TU JACE’A!!!!”
    Wiem, wiem, nienormalna jestem.

    Tego siódmego też nie rozumiem, spoko xD.

    Odniosę się również do Twojego pytania, jakie sześć postaci ksiązkowych wybiorę przeciwko apokalipsie zombie: wezmę szóstkę Jace’ów i gówno mnie to obchodzi, że tak nie można. To moja apokalipsa i moje zasady.

    Cudowne odpowiedzi kochana, rób więcej LBA, zawsze chętnie przeczytam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O luju, maniaczka DA xD
      Wiem, wiem, i się doczekać nie mogę <3
      No właśnie mnie też zalała fala pozytywnych opinii, więc Ulka poszła, wypożyczyła, zaczęła czytać... i zasnęła. Masakra, nie mam pojęcia co w Szklanym tronie takiego niezwykłego ;/ Ale jak już przeczytasz, to chętnie poznam Twoje zdanie, może Ty mi wyjaśnisz o co tyle szumu :P
      Zbysiu Zamachowski jest okropny, ale z Jaskrem bym sobie pogadała chętnie xD Ej jak można nie lubić Rhysa?! Tosz to najlepsza postać z Dworu była :')
      Hahahahah o cholera, padłam xD No ale jedno jest pewne - zombie nie maja szans xD
      Nie ma problemu, nominacji ci u mnie dostatek ^^ Buziaki ;*

      Usuń
  9. Tyle tych pytań dostałaś, że nie wiem do czego się odnieść :D odniosę się do gadów - ja chciałabym mieć gekona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, też chcę gekona! I iguanę! W ogóle mogłabym mieć tych gadów cały pokój :D

      Usuń
  10. Ostatnio widziałam w sklepie zoologicznym jaszczurkę, która kosztowała bardzo dużo. A ja zawsze chciałabym mieć jeszcze żółwika. Miałam niegdyś psa Atosa - staruszka, który jak byłam mała odcisnął mi szczękę na policzku - nie lubił dzieci, był pewnie bity - ciocia przyniosła nam go i my go wzięliśmy. Miałam Reksia, ale i on nie pożył długo - potrącił go samochód. :( Później miałam Murzyna - i moi rodzice musieli go oddać, bo szczekał za dużo, a miałam małego brata i on nie mógł wiecznie zasnąć. :( Bardzo za nim tęsknię. :( Może jeszcze żyje... Z kolei miałam Szarusia, który już długo z nami był, zmarł w tym roku, w marcu, w dzień kobiet. Nagle zacząć chudnąć i nawet nie zdążyłam zabrać go do weterynarza, bo gdy wróciłam ze szkoły już nie żył. A teraz mam bąbelka Łatka i kocham go nad życie. Miałam też kilka chomików, ale one nie żyją długo... No i kotów tez miałam sporo, tęsknie za jednym, który poszedł i nie wrócił. Ale została mi jeszcze Bronka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to miałaś sporo tych psiaków ;< To strasznie przykre, kiedy odchodzą, albo trzeba je oddać. Ja miałam tylko jednego psa - Uga, a właściwie to był pies mojej babci, i wpadł biedny pod autobus. A później tata stwierdził, że nie weźmiemy następnego, bo znów pójdzie za ogrodzenie i coś go potrąci ;/

      Usuń
  11. Jak ja lubię czytać, co piszesz. Jesteś taka pozytywna :D Kocham "Piratów z Karaibów" już od bardzo dawna. Piona ;) I Johnny Depp jest cudowny <3 I też mam tyle ulubionych filmów, że aż ciężko to wymieniać ;)
    Ja ostatnio zaczęłam przygodę z kryminałami i thriller'ami z Remigiuszem Mrozem i się zakochałam <3 Kocham tego autora, jego książki i mam zamiar przeczytać wszystko co on napisał. Więc jeśli byś mnie pytała, to radziłabym Ci przeczytać serię o Joannie Chyłce Mroza, która zalicza się do kryminałów oraz trylogię z komisarzem Forstem czyli thriller :D Ale oczywiście jest wielu autorów tego gatunku, więc zrobisz jak chcesz ;)
    Psy są the best! A koty nie! Mój pies jest rasy cocer-spaniel i masz już około 10 lat i jest kochany. I jak to piszę, to siedzi mi przy nogach :)
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Cię czytać <3 Czekam na jakiś porządny wiersz!
      Piona ^^ Gdybyś widziała półkę filmową mojego taty... Ma tego z 300, albo i więcej. Jeszcze chyba wszystkich nie widziałam, a ciągle dokupuje nowe :D
      Ej, właśnie wiele osób poleca mi książki Mroza, i postanowiłam się za niego wziąć, tyle że jesienią. Jakoś mi się wydaje, że klimat będzie bardziej pasować :D
      O kurcze, spaniele są śliczne! <3 Moja fryzjerka ma takiego słodziaka, zawsze mi się plącze pod nogami jak mnie strzyże (pies nie fryzjerka xD), i później jest cały w ściętych włosach xD
      Buziaki ;*

      Usuń
  12. Pełno ciekawych pytań, a Twoje odpowiedzi są takie pozytywne i pełne życia, że aż chce się je czytać :D
    Też znam na pamięć pełno dialogów ze Shreka, a szczerość u ludzi to dla mnie podstawa :D

    Jeszcze raz dziękuję za nominację :* Mam nadzieję, że uda mi się wszystko ogarnąć i odpowiedzieć na nią do końca sierpnia :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję Kochana ^^
      "Znajdę te schody, i tak im skopię poręcz, że nie będą wiedziały którędy na górę!" - ten tekst Osła mnie zawsze rozbraja xD <3
      Czekam na twoje odpowiedzi ;*

      Usuń
  13. Spokojnie, nie jesteś jedyną osobą, której "Szklany tron" się nie spodobał ;P Mnie ta pozycja zirytowała, i to bardzo mocno. Spodziewałam się fajnej fantasy, a dostałam... w sumie sama nie wiem co xd
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Aż poszukam recenzji Szklanego tronu u Ciebie :P Znajdę? Mam nadzieję, że znajdę :D

      Usuń
  14. Wiesz, nawet tylko po samych opowiadaniach, jeśli chodzi o uniwersum z Wiedźmina to tak samo zapragnęłam spotkać się z Jaskrem i posłuchać jego pokracznych mądrości i pieśni :D
    Generalnie bardzo cieplusie i milusie te odpowiedzi, z humorkiem i uśmiechem, a takie lubię najbardziej c: Pytanka także ciekawe, aż się sama zaczęłam zastanawiać nad własnymi odpowiedziami :D

    http://zapachstron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jego wywody o hędorzeniu (nie wiem, czy tak to się pisze, bo Google nie zn takich brzydkich słów ;<) :D Już ja bym się z nim wykłóciła o prawa kobiet i ich inteligencję xD A pieśni mnie zawsze intrygowały, to na prawdę musiałoby być coś <3
      Cieszę się, że tak myślisz :*
      xoxo

      Usuń
  15. Aaaaaa Johny! Mój Johny! Najlepszy aktor, jaki mógł być.
    X-men mistrzostwo, uwielbiam!
    Dodałabym Wolverina <3
    Co do Szklanego Tronu, nie czytałam i ta książka kompletnie mnie do siebie nie ciągnie. Miałam ją kupić, żeby sprawdzić, dlaczego jest tak wychwalana, ale kupiłam inne książki. :D I chyba dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, coś czuję, że byśmy się polubiły xD
      Ja to zwykle Wolverine podczepiam pod X-mena, bo Logan i tu i tu jest głównym bohaterem w kilku częściach ;)
      Mnie odpychała ta okładka (nie żeby Dwór cierni i róż miał lepszą ;<), i dlatego się za niego nie brałam, póki nie zaczęto mnie do niego nakłaniać w komentarzach. Może nie tyle żałuję, co nie rozumiem czemu Blogsfera się tym tak zachwyca. Wg mnie jest mniej niż przeciętna ;/
      Buziaki ;*

      Usuń
  16. Hej :) Ja również lubię "Shreka", a zwłaszcza Osła. Jest taki głupiutki, że aż śmieszny :P
    Psy po prostu uwielbiam <3 jakbym mogła to założyłabym schronisko. A co do kameleonów to kiedyś mój kolega przyniósł do szkoły agamę. Łee! Od tamtej pory nie lubie takich gadów :/

    Buziaczki i zapraszam do mnie :*
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, chciałabym takiego gada :D kolega oferował mi jaszczurkę (w zestawie z papugą... WTF?), ale tata powiedział, że jak ją wezmę, to zamieszkam w garażu :"(
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Też znam na pamięć dialogi ze Shreka! I kocham Johnny'ego! I Piratów z Karaibów! ♥♥♥
    Powiem Ci, że ja nie trawię samego fenomenu "Szklanego Tronu" i dlatego nie chcę go czytać. Cała blogosfera pierdzi tęczą na myśl o tej książce, a ja chyba nie przeczytam jej do końca życia... Te sukienki... ugh... naprawdę nie mam ochoty na tę pozycję...
    Jesteś naprawdę świetną blogerką. NIE SKREŚLAJ MI ZDAŃ W NAWIASACH. XDDDD
    Uwielbiam Cię i no! ♥♥

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ziom! :D
      Ej no ja nie umiem jej skończyć, a nawet cholerne Endgame przeczytałam do końca, chociaż było skrajnie idiotyczne. A Szklany tron mnie pokonał psia mać -,- Nie rozumiem, czemu każdy mi go tak gorąco polecał :<
      Dziękuję! ^^ Może przestanę, chociaż... lubię jak są skreślone xD
      Buziaki ;*

      Usuń
  18. Dziękuję bardzo za nominację, odpowiedzi już są http://ogrodksiazek.blogspot.com/2016/08/lba-2-i-3.html :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu!
Jeśli już tu trafiłeś, to zostaw po sobie ślad ;)
Proszę, najpierw przeczytaj, później skomentuj. Zależy mi na twojej SZCZEREJ opinii. ;)
Zaglądam do każdego, kto pozostawi po sobie trop w postaci komentarza, lub obserwacji ;)