sobota, 1 lipca 2017

Lipcowe premiery książkowe - coś dobrego dla każdego ;)

Cześć Strzały!
Cholera, dawno nie robiłam premier. Ale jakiś czas temu uświadomiono mnie, że moje premiery były bezsensowne, bo mówiłam tylko o kilku tytułach,które podobały się właśnie mnie. A co,jeśli zaglądnie tu ktoś o zupełnie innym guście? Trochę słabo jest zostawić go z niczym. Postanowiłam więc, że od teraz wrócę do tego typu postów, ale tym razem zrobię to solidnie - tak, jak powinno to od początku wyglądać :). 

Poniżej przedstawię wam dwadzieścia pozycji, które zawitają na rynku wydawniczym w tym miesiącu. Pozwólcie, że krótko opowiem wam o tym, jak planuję "konstruować" moje zapowiedzi :) 
  1. Postanowiłam podzielić je według gatunków - mam nadzieję, że to ułatwi wam odnalezienie się w tym nawale obcych tytułów. 
  2. Dodatkowo w każdej kategorii oznaczę kontynuacje serii - w końcu nie ma to jak kupić ósmy tom cyklu w przekonaniu, że bierzemy się za początek jakiejś historii xD
  3. Klikając w okładkę będziecie mogli przenieść się do danej książki w portalu Lubimycyztać.pl - dzięki temu będziecie mogli szybko pozyskać więcej informacji o danym tytule, a jeśli macie swoje biblioteczki na LC, to ułatwi wam dodanie książki do waszych chciejek :). 
No to co... Zaczynamy? ;)


*podział zrobiłam wg. kategorii z LC ;)
  Mroczna zemsta - Joseph Delaney
Data premiery: 05.07.2017
Cykl: Kroniki Gwiezdnej Klingi (tom 3)
 
Opis: 
Krwawy finał opowieści o wojnie, w której rozstrzygną się losy ludzkiej rasy.

Hrabstwu, którego stracharz przyrzekł strzec, grozi niebezpieczeństwo ze strony bestii - tych samych, które zabiły jego najdawniejszą sojuszniczkę, Grimalkin.

Okazuje się jednak, że nie tak łatwo unicestwić wiedźmę zabójczynię, zwłaszcza gdy złakniona jest krwi stworów, które posłały ją w Mrok. Dla zemsty gotowa jest zawrzeć całkiem niespodziewane sojusze!

Bo gdy przyszłość całej ludzkości wisi na włosku, potęgi ze Światła i z Mroku muszą stanąć ramię w ramię w ostatecznej bitwie.


Kroniki Wiecznego Królestwa - Artur Danilczuk
Data premiery: 03.07.2017
Opis: 
170 000 lat p.n.e. Ziemią rządzą an’hariel, pradawne istoty przysłane z wymiaru Thill’All Enderen. Chronią oni Boskie Dzieło Stworzenia przed mroczną siłą Chaosu, wydobywającą się z Czarnej Bramy. W świecie strzeżonym przez „boskich posłańców” gatunek ludzki stawia pierwsze kroki na drodze kolonizacji planety. Chaos – wróg wszelkiego porządku – wysyła w kierunku Układu Słonecznego swych emisariuszy, których jedynym celem jest unicestwienie Homo sapiens, albowiem ludzie zajmują szczególne miejsce w boskim planie.

Odwiecznemu złu przeciwstawić się mogą jedynie dowodzeni przez archaniołów Michała, Temiela i Rafała posłańcy Ojca. W walce ze złem Nahtra Mon Soula modlitwa i błogosławieństwo jest potęgą równie skuteczną co miecz czy miotacz plazmy.


Zdrajca - Jim Butcher
Data premiery: 28.07.2017
Opis:
 Harry zawsze stara się unikać kłopotów, jeśli chodzi o Białą Radę Magów, ale jego dawne postępki nie zostały zapomniane. Co stawia go w niezręcznej sytuacji. Morgan, niegdyś jego główny prześladowca w Radzie, zostaje niesłusznie oskarżony o zdradę. Zagrożony najwyższą karą potrzebuje kogoś obdarzonego talentem i upodobaniem do wspierania słabszych, choć ten ktoś nie jest zbytnio zainteresowany jego obroną. Harry rozpoczyna poszukiwania prawdziwego zdrajcy, żeby oczyścić imię niezbyt sympatycznego Morgana, który ukrywa się przed Radą i jednocześnie przed łowcami nagród. Jeden błąd może sprawić, że - całkiem dosłownie - potoczą się głowy. I jedna z nich może być jego głową.




Dzieci czasu - Adrian Tchaikovsky 
Data premiery: 4.07.2017
Opis: 
CYWILIZACJA NA SKRAJU ZAGŁADY. CZY NOWĄ ZIEMIĘ ODZIEDZICZĄ LUDZIE?
Najlepsza powieść science fiction 2016
Nagroda Arthura C. Clarke'a

Ostatni ludzie opuścili umierającą Ziemię, by desperacko poszukiwać wśród gwiazd nowego domu. Odkrywają prawdziwy skarb, pozostałość po dawnej eksploracji kosmosu: terraformowaną planetę, jakby wprost przygotowaną na ich przyjęcie. Nowy Eden okazuje się jednak daleki od idyllicznej przystani dla ludzkości. Eksperymenty z czasów ziemskiego Starego Imperium stworzyły tam cywilizację, która dla ludzi jawi się niczym najgorszy koszmar. Szybko staje się jasne, że w nieuchronnym konflikcie może ocaleć tylko zwycięzca. Gra o przetrwanie będzie bezwzględna. Czy ludzie zasługują na to, by zostać spadkobiercami nowej Ziemi?

Replika - Lauren Oliver 
Data premiery: 5.07.2017
Opis:
Gemma ma kompleksy. Od zawsze była chorowita i dużo czasu spędzała w szpitalach – nosi po nich pamiątkę w postaci blizny w okolicy serca. W szkole koleżanki jej dokuczają, chłopaki z klasy nie interesują się nią i nie ma przyjaciół. Rodzice chcąc wynagrodzić córce trudne dzieciństwo, trzymają ją pod kloszem, ale to nie wpływa dobrze na Gemmę. Gdy pojawia się okazja wyjazdu na wycieczkę na Florydę, dziewczyna postanawia wyrwać się ze swojej miejscowości i na chwilę zapomnieć o swoich troskach. Niestety, w ostatniej chwili rodzice zakazują jej wyjazdu. Gemma podsłuchuje ich rozmowę i dowiaduje się, że ma to związek z tajemniczą kliniką w Heaven, znajdującą się na wyspie niedaleko miejsca, gdzie miała jechać. Postanawia więc uciec z domu i sprawdzić, co tak naprawdę tam się stało. Jakie tajemnice odkryje? I co łączy ją z Lirą, dziewczyną, którą spotka na swojej drodze?

Dwie dziewczyny, dwie historie, jedna zapierająca dech w piersiach powieść. Poznaj losy Gemmy i Liry w niezwykłej formie. W każdym momencie możesz odwrócić książkę i spojrzeć na wydarzenia oczami drugiej bohaterki.

Ogień przebudzenia - Anthony Ryan
Data premiery: 5.07.2017
Opis: 
Na rozległych terytoriach kontrolowanych przez Żelazny Syndykat Handlowy najcenniejszym towarem jest smocza krew. Spuszczana z trzymanych w niewoli lub odławianych w dziczy Czerwonych, Zielonych, Niebieskich i Czarnych, po przedestylowaniu służy do wytwarzania eliksirów dających niewiarygodną moc. Tych, którzy potrafią z niej korzystać, nazywa się Błogosławionymi.

Mało kto zna jednak prawdę: smocze rody słabną, a gdy wygasną całkowicie, wojna z sąsiednim Cesarstwem Corvuskim będzie nieunikniona. Ostatnią nadzieją Syndykatu są pogłoski o istnieniu innej rasy smoków, znacznie potężniejszej od pozostałych. Nieliczni wybrańcy losu udają się na jej poszukiwania.

Claydon Torcreek – drobny złodziejaszek i niezarejestrowany Błogosławiony – po wcieleniu do służby w Protektoracie zostaje wysłany w głąb dzikich, niezbadanych krain w poszukiwaniu stworzenia rodem z legend. Lizanne Lethridge – kobieta-szpieg i znakomita zabójczyni – podczas misji na terytorium wroga musi stawić czoło wielkiemu zagrożeniu. Podporucznik Corrick Hilemore służy na krążowniku Syndykatu, który w pogoni za okrutnymi rozbójnikami na odległych rubieżach napotyka inne, znacznie gorsze niebezpieczeństwo. Kiedy żywoty ludzi i państw spotykają się i przeplatają, a to, co znane, zderza się z nieznanym, wszyscy troje muszą dołożyć wszelkich starań, żeby powstrzymać nadciągającą wojnę, która w przeciwnym razie ich pochłonie.

Wilcza godzina - Andrius Tapinas
Data premiery: 5.07.2017
Opis: 
Wilno A.D. 1905
Wynalazek alchemików z Uniwersytetu Wileńskiego wywrócił życie w Europie do góry nogami. Teraz między miastami Aliansu latają potężne sterowce, po ulicach jeżdżą karety parowe, porządku pilnują golemy, a mechanicy konstruują automatony.

Wilno wyrwało się ze szponów Imperium Rosyjskiego i stało się wolnym miastem – ośrodkiem postępu, nauki i mistyki. A teraz grozi mu niebezpieczeństwo.

Tajemnice alchemiczne, przebiegli szpiedzy, tajne organizacje, miłosne intrygi, przerażające morderstwa, okrutne potyczki w wileńskiej przestrzeni powietrznej, ponure podziemia i dobrze znane postaci historyczne przedstawione w nowym świetle. Przygotujcie się na grozę i niebezpieczeństwa w pierwszej litewskiej powieści steampunkowej!

Śledźcie wydarzenia i czekajcie, aż wybije… WILCZA GODZINA




Piękne złamane serca - Sara Bernard
Data premiery: 5.07.2017
Opis: 
Caddy i Rosie są nierozłączne. Bardzo się różnią, ale to tylko je do siebie zbliża. Gdy Caddy kończy szesnaście lat, zdaje sobie sprawę, że chciałaby być taka jak jej przyjaciółka – pewna siebie, przebojowa i zabawna. Wtedy w ich życie wkracza śliczna oraz – jak się okazuje – skrywająca pewną tajemnicę Suzanne. I wszystko staje się jeszcze bardziej skomplikowane. Przeszłość Suzanne stopniowo wychodzi na jaw, teraźniejszość wymyka się spod kontroli, a Caddy zaczyna dostrzegać, że problemy mogą być bardzo ekscytujące. Jednak budowanie przyjaźni i próby zaleczenia starych ran są dużo boleśniejsze, niż którakolwiek z dziewczyn się spodziewa. Caddy wkrótce przekonuje się, że kłopoty potrafią się mnożyć w niesłychanym tempie.


Błękit – Lisa Glass
Data premiery: 5.07.2017
Opis: 
Najgorętsza historia lata!

Poczuj wiatr we włosach i zapach słonej wody.
Dla szesnastoletniej Iris surfing jest wszystkim. Kiedy na jej drodze staje przystojny i utalentowany surfer, życie dziewczyny nabiera zawrotnego tempa.

Podczas niesamowitych wakacji Iris zatraca się w szalonym świecie Zeka i przeżywa namiętną miłość, jakiej nigdy wcześniej nie doświadczyła.
Tylko czy Zeke na pewno jest taki, na jakiego wygląda? Co skrywa jego tajemnicza przeszłość?
Co się stanie, kiedy Iris będzie musiała poddać próbie nie tylko swój surferski talent, ale i uczucia do Zeka?


Friendzone – Sandra Nowaczyk
Data premiery: 5.07.2017
Opis:
Tatum i Griffin przyjaźnili się prawie od kołyski. Byli dla siebie jak brat i siostra. Tak zawsze było i tak już miało pozostać.

Jeden taniec na balu maskowym zmienił wszystko.

Teraz oboje są pełni sprzecznych emocji. Czy będą chcieli za wszelką cenę pozostać przyjaciółmi? Przecież to ona zawsze miała być najważniejsza. Kiedyś sobie to obiecali. I do tego oboje mają partnerów. A co, jeśli tylko jedno z nich będzie chciało… no właśnie, czego?

Gdy do głosu dochodzą uczucia, czasami wszystko zdaje się rozpadać… i kiedy nie masz na kim się oprzeć, czujesz, że spadasz i że już nigdy się nie podniesiesz



Ostatni pocałunek - Laurelin Paige
Data premiery: 21.07.2017
Kontynuacja powieści Pierwszy dotyk
Opis:
Emily Wayborn wie, czego pragnie. Może to niebezpieczne. Może balansuje na krawędzi. Prawdopodobnie nie może mu zaufać.

Jednak Reeve Sallis, zabójczo przystojny miliarder, to jedyny facet, który potrafi ją zaspokoić. Naprawdę rozumie jej potrzeby, zarówno te łóżkowe, jak i osobiste. Tylko z nim może w końcu być sobą. W dodatku został jej już tylko on. O jej życiu prywatnym lepiej nie wspominać.

Mimo niezdrowego wręcz przywiązania, Emily nie potrafi zapomnieć, że seksowny miliarder jest mistrzem manipulacji i skrywania mrocznych tajemnic. Chociaż kobieta pragnie je odkryć, ktoś usilnie dba o to, aby nawet nie zbliżyła się do prawdy.

Z biegiem czasu, Emily zdaje sobie sprawę, że sytuacja powoli wymyka się spod kontroli. Niebezpieczeństwo zagraża już nie tylko jej sercu, ale i życiu.


Bilet do szczęścia - Beata Majewska
Data premiery: 5.07.2017
Kontynuacja Konkursu na żonę
Opis: 
Łucja, zakochana bez pamięci w młodym prawniku z Krakowa, przeżywa szok, gdy dowiaduje się, że mężczyzna ją uwiódł, aby odziedziczyć spadek. Czuje się oszukana i wykorzystana, a na dodatek jest w ciąży. W pierwszym odruchu chce zerwać związek z Hajdukiewiczem i wrócić w rodzinne strony. Kiedy jej chora babka trafia do krakowskiego szpitala, dziewczyna postanawia pozostać w mieszkaniu Hugona na czas jej rekonwalescencji. Dla mężczyzny, który odkrywa, że naprawdę kocha Łucję, staje się to jedyną szansą na jej odzyskanie. Ale czy Łucja zdoła uwierzyć w szczerość jego uczuć?


Wróć za mną - Meredith Walters
Data premiery: 5.07.2017
Kontynuacja Twoim śladem
Opis:
Aubrey Duncan zawiodła się na miłości. Co powinna teraz zrobić? Posłuchać serca, które ją zdradziło, czy serca, które podpowiada jej by po prostu odpuścić? Uzależnienie prawie pokonało i zniszczyło Maxxa Demelo. Zrujnowało jego życie i jedyną rzecz, na której naprawdę mu zależało – związek z ukochaną dziewczyną. Pragnął zasłużyć na związek z Aubrey Duncan, nawet jeśli musiałby podjąć się niemożliwego. Dlatego zgłosił się na odwyk. Aubrey straciła wszystko ponieważ poszła za głosem serca. Obiecała, że tym razem będzie myśleć przede wszystkim o sobie, zadba o siebie z dala od Maxxa i jego demonów. Lecz gdy tylko zacznie działać, Maxx skończy odwyk i pojawi się w życiu Aubrey, chcąc jej udowodnić, jak bardzo siebie potrzebują. Chaos wedrze się w ich życie ze zdwojoną siłą. Nieważne jak bardzo złamane – serce nie daje o sobie zapomnieć…




Światło, które utraciliśmy - Jill Santopolo
Data premiery: 05.07.2017
Opis:
 Nauczyłeś mnie, że zawsze trzeba szukać piękna. W ciemności, w ruinach potrafiłeś odnaleźć światło. Nie wiem, jakie piękno i jakie światło teraz odnajdę. Ale spróbuję. Zrobię to dla ciebie. Bo wiem, że ty zrobiłbyś dla mnie to samo.

Lucy i Gabe poznali się 11 września 2001 roku. Gdy wieże WTC runęły, a pył przykrył Nowy Jork, zrozumieli, że życie jest zbyt kruche, by przeżyć je bez pasji i emocji. I zbyt krótkie, by nie być razem.

Wkrótce jednak Gabe postanawia przyjąć pracę reportera na Bliskim Wschodzie i wtedy wszystko się zmienia. Lucy dowiaduje się o jego decyzji w dniu, w którym produkowany przez nią program telewizyjny zdobywa nagrodę Emmy. Dzień jej triumfu staje się też dniem, w którym coś nieodwracalnie się kończy. W kolejnych latach Lucy będzie musiała podjąć niejedną rozdzierającą serce decyzję. Czy pierwsza miłość okaże się też ostatnią?


Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton
Data premiery: 05.07.2017
Kontynuacja Buntowniczki z pustyni (recenzja)
Opis
Druga część Buntowniczki z pustyni, bestsellerowej powieści według „New York Timesa”, autorstwa laureatki nagrody Goodreads dla najlepszego debiutującego pisarza w 2016 roku.

Zaledwie kilka miesięcy temu Amani Al-Hiza, pragnąc wolności, uciekła z domu położonego na końcu świata i zaczęła przemierzać bezkresne piaski magicznej pustyni w towarzystwie tajemniczego obcokrajowca, Jina.

Teraz jednak sytuacja diametralnie się zmienia. Kiedy Amani wbrew własnej woli trafia do epicentrum reżimu – pałacu sułtańskiego – przyświeca jej jeden cel: obalenie tyrana.

Zapomnij o wszystkim, co wiesz o Miraji, o rebelii, o dżinach i Jinie oraz Niebieskookiej Bandytce. W Zdrajcy tronu jedyne, czego możesz być pewien, to to, że nic nie jest pewne.


Współcześni kochankowie - Emma Straub
Data premiery: 4.07.2017
Opis:
 Elizabeth, Andrew i Zoe przez lata wspólnie przeżywali swoje życiowe wzloty i upadki. Teraz zbliżają się do pięćdziesiątki, mieszkają w samym sercu Brooklynu i z przerażeniem stwierdzają, że ich dzieci właśnie zaczęły ze sobą sypiać.

Współcześni kochankowie to niezwykle dowcipna opowieść o ekscytującym uroku młodości, piorunującym zaskoczeniu rzeczywistością wieku średniego i o tym, że zamiłowania – do gotowania, muzyki czy pielęgnowania przyjaźni – nigdy nie przemijają, przeciwnie, z biegiem lat ewoluują i dają coraz lepsze owoce.






Dyskretne szaleństwo - Mindy McGinnis
Data premiery: 7.07.2017
Opis: 
Grace Mae doskonale wie, czym jest szaleństwo. Otacza ją z każdej strony. Zesłana do przytułku dla obłąkanych w Bostonie, ciężarna i głodzona dziewczyna niemal niknie w oczach. Milczenie to jedyny azyl, który jednak nie pozwala zapomnieć o dawnej krzywdzie.
Pomimo drastycznych warunków, w jakich przebywa Grace, pewnego dnia dostrzega ją wyszkolony frenolog i amator psychologii kryminalnej doktor Thornhollow. To on odkrywa potencjał genialnego umysłu dziewczyny i widzi w niej partnerkę w badaniu mrocznych zagadek.
Wkrótce para wspólników wplątuje się w poszukiwania seryjnego mordercy młodych kobiet. Grace, mierząc się z demonami przeszłości, próbuje wytropić zabójcę. Skrywana trauma nie daje o sobie zapomnieć, a zadanie staje się nie lada wyzwaniem.


Ktokolwiek widział - Claire Douglas 
Data premiery: 5.07.2017
Opis:
Nowa powieść autorki bestsellerowego thrillera Siostry! Są wspomnienia, które potrafią prześladować całymi latami.
Są sekrety, przed którymi nie sposób uciec. Są zagadki, które domagają się rozwiązania. Czasami jednak lepiej zostawić przeszłość tam, gdzie jej miejsce. Odkryta po latach prawda może okazać się zbyt przerażająca...
Frankie Howe po raz pierwszy od kilkunastu lat wraca do rodzinnego Oldcliffe. Stara się rozwikłać tajemnicę zaginięcia swojej szkolnej przyjaciółki, Sophie. Brat Sophie – Daniel – jest przekonany, że dziewczyna została zamordowana. Ich prywatne śledztwo w tym kierunku nie przynosi jednak żadnych rezultatów. W dodatku tragiczne wspomnienia i przygnębiająca atmosfera miasteczka fatalnie wpływają na psychikę Frankie...


Zdrada - S.J. Paris 
Data premiery: 5.07.2017
Opis: 
„Zdrada” zachwyci fanów twórczości C.J. Sansoma oraz powieści Umberta Eco „Imię róży”. To czwarty thriller historyczny z serii z Giordanem Brunem – heretykiem, filozofem i detektywem – w roli głównej. 
Sierpień, rok 1583. Giordano Bruno, heretyk ukrywający się przed Inkwizycją, rozpoczyna pracę jako szpieg Francisa Walsinghama. Wraz ze swoim przyjacielem, Sir Philipem Sidneyem, Bruno udaje się do Plymouth, gdzie spotyka przygotowującego się do rozpoczęcia wyprawy morskiej Francisa Drake’a. Skierowana przeciwko Hiszpanom wyprawa może odwrócić losy wojny na korzyść Anglików. Sidney planuje po kryjomu przyłączyć się do wyprawy i namawia do tego samego swojego przyjaciela. 
Kiedy jednak na pokładzie statku zostaje zamordowany kapitan, a życie Drake’a wydaje się zagrożone, wszystko zaczyna wskazywać na to, że ktoś zamierza doprowadzić wyprawę do klęski jeszcze przed jej rozpoczęciem. Bruno i Sidney w poszukiwaniu mordercy przemierzają pełne mrocznych sekretów ulice Plymouth, wiedząc, że – jeśli nie odnajdą zabójcy na czas – bolesne konsekwencje dotkną nie tylko ich, ale i całą Anglię… Ktoś jednak zrobi wszystko, co w jego mocy, by udaremnić ich dochodzenie.


Trzecia -Magda Stachula 
Data premiery:3.07.2017
Opis: 
Autorka "Idealnej", najlepiej sprzedającego się debiutu kryminalnego ostatnich lat, wraca z nową historią, która nie pozwoli ci zasnąć.

Najpierw był błysk flesza – ktoś zrobił jej zdjęcie z ukrycia.
Później usłyszała tajemniczy głos w mieszkaniu.
Potem ktoś stał pod jej drzwiami. Nasłuchiwał.
***
Eliza jest terapeutką. Podczas wielogodzinnych sesji zagląda w głowy swoich pacjentów.
Pewnego dnia orientuje się, że ktoś ją śledzi. Teraz to do jej życia zagląda obcy człowiek.

Kiedy Eliza szuka pomocy, nikt jej nie wierzy.

Tymczasem ON wie już o niej wszystko.
Ma listę.
Eliza jest na niej trzecia.


*********************************************************************************************************************

I jak, znaleźliscie coś dla siebie? Co sądzicie o takich zapowiedziach? Proszę, napiszcie mi, czy nie są za krótkie (albo za długie :P) i czy przypadł wam do gustu mój pomysł na post o premierach :D Będę wtedy wiedzieć jak (i czy w ogóle!) zrobić kolejne, tym razem sierpniowe zapowiedzi :) 

Trzymajcie się ciepło i szukajcie jeży. Plotka głosi, że jeże przynoszą szczęście ;)
Q.

38 komentarzy:

  1. Meh Wilcza Godzina od SQN bardzo kusi...
    W ogóle to będę krzyczec do znudzenia - fantastyla zawiera w sobie i sf i fantasy. Nie ma po co się powtarzać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo u mnie pojawi się jej recenzja ;)
      Ej ja to wiem, wbito mi to do łba w gimnazjum, za co dziękuję najlepszej polonistce pod słońcem, ale na LC jako żywo jest kategoria taka, jak przepisałam tutaj ;/ a że wszystkie brałam z portalu, to i tę Fantastykę wzięłam bez zmieniania :)

      Usuń
  2. Sporo ciekawych nowości, ja czekam na Czarną Madonnę Mroza i Trzecią Magdy Stachuli. Z Twojego zestawienia zaintrygowało mnie Dyskretne szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damn, na śmierć zapomniałam o nowym Mrozie! xD Mam nadzieję, że książki przypadną ci do gustu ;)

      Usuń
  3. Jakiś czas temu powiedziałabym, że interesuje mnie Replika, ale słyszałam już dosyć niepochlebne opinie o niej, więc sama nie wiem... Właśnie czytam Światło, które utraciliśmy i jest świetne! Na tą premierę warto czekać <3 Zaskoczyła mnie też nowa książka Claire Douglas - czytałam jej Siostry, ale nie wiedziałam, że autorka planuje coś nowego :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, cieszę się, że udało mi się ciebie zaskoczyć ;P
      Światło już czeka na półce, aż będę mogła po nie sięgnąć :D A dzieli mnie od niego tylko Korona w mroku, i to zaledwie 100 stron! Co do Repliki, to jakoś omijam recenzje tej książki, bo po prostu jestem jej ciekawa i chcę wziąć ją kiedyś w ciemno, bez sugerowania się opiniami innych :)

      Buziak ;*

      Usuń
  4. Piękne złamane serca podbijają moje serce samym tutułem i okładką. Opis też wydaje się być w porządku. Ciekawe, jak będzie z treścią. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno sięgnę po "Zdrajcę tronu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I taka forma zapowiedzi jest ciekawa jak i poprzednia :)
    Lipiec tak samo jak czerwiec sypie nowościami...
    Z miłą chęcią przeczytałabym "Friendzone", "Ktokolwiek widział" czy "Sekretne szaleństwo" :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dzieci czasu" i "Wilcza godzina" zapowiadają się bardzo ciekawie i na pewno kiedyś je przeczytam. "Światło, które utraciliśmy" też mnie interesuję, chociaż nie jest to moje Must Read.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczą godzinę i światło już wkrótce będę mogła ci polecić (albo odradzić, chociaż w to wątpię, bo czuję w kościach, że to będzie dobre xD) ;))

      Usuń
  8. Dobry pomysl robic premiery z kazdego gatunku :-) i faktycznie znalazlacos dla siebie w obyczajowkach i mlodzieżówkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Trzecia" jest świetna i już ją polecam:) Czekam bardzo na "Ogień przebudzenia" i "Zdradę".
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Przemyślę więc zakup ;D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ja czekam na powieść Remigiusza Mroza i nowe wersje okładkowe Mrocznej Wieży Stephena Kinga :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, o Kingu nie słyszałam :o Ale może to przez to, że to nie taka premiera-premiera, tylko nowe wydanie? Nie wiem :D Natomiast Mróz tym razem mnie przeraził okładką xD Wali po oczach nazwiskiem, nie da się nie zauważyć xDDD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Interesuje mnie "Światło, które utraciliśmy" i "Wróć do mnie". Raczej mój klimat xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zaglądnij tu za jakiś czas, na pewno będzie już wisieć recenzja Światła :P

      Usuń
  12. Znalazłam kilka ciekawych pozycji dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co mnie wzięło, ale zabrało mi się na kryminał, więc planuje sobie przygarnąć ,,Trzecią'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, tam wyżej ktoś pisał, ze to dobre, ale jak przeczytasz (kiedyś xD) to mi powiesz, będę miała info z totalnie sprawdzonego źródła :D

      Usuń
  14. Czekam na dużo nowości ale o Ktokolwiek widział dowiedziałam się tutaj .Dzięki. Siostry były super więc chętnie przeczytam nowość tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że ten miesiąc zapowiada się na prawdę dobrze, myślę, że w tym miesiącu zbankrutuje :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://gosiaandbook.blogspot.com/2017/07/wywiad-z-piorowieczne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczcijmy więc minutą ciszy stan twojego (i mojego) konta [*] xD

      Usuń
  16. Pojawiło się tu dla mnie dość sporo ciekawych tytułów :) Kto wie może po nie sięgnę w wolnej chwili :)

    Pozdrawiam!
    Karo

    www.czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam nawiększą chrapkę na Zdrajcę tronu :) Na pewno przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim nie mogłam się doczekać nowej książki Cherezińskiej, ale przyjechała do mnie wczoraj i od razu oczarowała mnie okładką. Mam nadzieję, że podobnie oczaruje treścią.

    "Zdrajca tronu" kusi, acz muszę zacząć od pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc życzę ci udanej lektury! :P
      Koniecznie poznaj Buntowniczkę z pustyni, jest świetna <3

      Usuń
  19. Miałam już okazję przeczytać "Światło, które utraciliśmy" a na resztę wciąż czekam :D
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie zrobiony post, bardzo czytelny. Akurat szukałam czegoś takiego!
    Niestety, w lipcu nie ma niczego, co tak naprawdę chciałabym przeczytać. Jedynie interesuje mnie "Buntowniczka z pustyni", której drugi tom pojawił się w zapowiedziach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu!
Jeśli już tu trafiłeś, to zostaw po sobie ślad ;)
Proszę, najpierw przeczytaj, później skomentuj. Zależy mi na twojej SZCZEREJ opinii. ;)
Zaglądam do każdego, kto pozostawi po sobie trop w postaci komentarza, lub obserwacji ;)