niedziela, 12 lutego 2017

Konkurs - WYNIKI ^^

Cześć Koniczynki!
Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat - wylosowałam zwycięzcę mojej rozdawajki (czy da się zwyciężyć rozdawajkę? Nie ma na to jakiegoś lepszego słowa aby? xD), i tak o to...



*werbelki*
*tududuududududududuudm!*


A numerek 36 miała:


Gratulację! Czekam na dane do wysyłki, ale to... o tym napiszę Ci w mailu zaraz po dodaniu posta :).

To chyba tyle... chociaż... znacie może jakiś skuteczny sposób na przeziębienie? Chrypie jak Dark Vader, raunku! :'((

Buziaki ;* 
Q.

8 komentarzy:

  1. Jak ja mam chrypę to mój chłop zawsze mówi mi o takim jednym "leku" xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo dziękuję :) Adres już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Agnes! :) A Tobie życzę dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 32 year old Executive Secretary Adella Bicksteth, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Joe and Skateboarding. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Bronco. porada

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu!
Jeśli już tu trafiłeś, to zostaw po sobie ślad ;)
Proszę, najpierw przeczytaj, później skomentuj. Zależy mi na twojej SZCZEREJ opinii. ;)
Zaglądam do każdego, kto pozostawi po sobie trop w postaci komentarza, lub obserwacji ;)